Koulutuskalenteri

8.3.2022

Koulutuskalenteri (jytyliitto.fi)

Liiton järjestämät lähikoulutukset ja -tilaisuudet on peruttu  31.3 saakka koronatilanteen takia. Pääsääntöisesti perutut koulutukset korvataan webinaareilla tai siirretään uuteen ajankohtaan.  Perumisista ja muutoksista tiedotetaan aina ilmoittautuneille erikseen. Ilmoittautumiset koulutuksiin tapahtuu jäsenen sähköisessä asiointipalvelussa Jässärissä.

Lähikoulutukset alkavat pyörimään taas 1.4. alkaen.

Muutokset löydät tästä koulutuskalenterista. Muutokset  ja peruutukset eivät näy alla olevassa pdf-muotoisessa 2022 kalenterissa.

Syksyn koulutuksia ei ole vielä lisätty tähän koulutuskalenteriin, koska liiton nettisivut uudistuvat kevään aikana. Syksyn kursseille pääsee ilmoittautumaan jässärin kautta 1.4.22 lähtien, osa syksyn koulutuksista on sinne jo avattu. Syksyn kurssisisällöt näkyvät kevään aikana uusilla nettisivuilla. ​​